برنامه های هفته وقف در ابرکوه تشریح شد

 ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:حجت ااسلام محسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار ما، تلاش همکاران خود در اداره اوقاف و امور خیریه را خدمتگزاری به مردم ذکر نمود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه در آستانه هفته وقف، یادآوری سنت پسندیده وقف را از جمله اهداف برگزاری هفته وقف بر شمرد. عزیزی اعلام یک موضوع انشاء با عنوان وقف را که با همکاری آموزش و پرورش صورت می پذیرد، از جمله برنامه های هفته وقف در ابرکوه برشمرد که با هدف آشنائی دانش آموزان با این سنت الهی صورت می پذیرد.

وی همچنین از برگزاری دو نمایشگاه عکس در بقعه متبرکه امامزاده احمد و مصلای این شهرستان نیز خبر داد. به گفته عزیزی، در این هفته نشستی نیز با خادمین و هیآت امناء بقاع متبرکه در ابرکوه صورت می پذیرد و همچنین از هیأت امناء برگزیده بقاع متبرکه نیز در مرکز استان تقدیر به عمل می آید.

وی خاطر نشان ساخت که با هدف آشنا سازی مردم به فعالیتهای اوقاف ، سر پرست این اداره قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته، در جمع نمازگزاران به ایراد سخن خواهد پرداخت.

به گفته این مقام مسئول، نشست کارکنان اوقاف با امام جمعه شهرستان، نشست با برخی از مسئولان شهری و حضور کارکنان اوقاف در نماز جمعه، از جمله دیگر برنامه های هفته اوقاف در ابرکوه است.

عزیزی از بیان احکام شرعی وقف توسط امام جمعه شهرستان در مراسم نماز جمعه این هفته ابرکوه نیز به عنوان برنامه هائی نام برد که در راستای آشنائی و ترغیب مردم شهرستان به وقف به عنوان سرمایه ای ماندگار صورت می پذیرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا